بلاگ alty

نوشتاری از خاطره، غلطان در اقیانوس اینترنت

  • نسیم نوروز

    بر چهره ی گل نسیم نوروز خوش است در صحن چمن روی دل افروز خوش است از دی که گذشت هر چه گویی خوش نیست خوش باش و ز دی مگو که امروز خوش است خیام

  • اینگونه که میزیستم..

    هرگز کسی اینگونه فجیع به کشتن خود بر نخواست که من به زندگی نشستم شاملو

  • منتظرت می‌مانم

    منتظرت می‌مانم هم از آن بيش که عبورِ ثانيه از هزاره‌ی مرگ، هم از آن بيش که تحملِ علف در بارشِ تگرگ. منتظرت می‌مانم هم از آن بيش که شمارشِ بی‌حسابِ روز، هم از آن بيش که چند و چونِ هنوز. منتظرت می‌مانم می‌مانم تا آفتاب از مغربِ معجزه برآيد وُ تکلمِ حيرت از حلولِ…

  • تا کی

    تا کی غم آن خورم که دارم یا نه وین عمر به خوشدلی گذارم یا نه پرکن قدح باده که معلومم نیست کاین دم که فرو برم برآرم یا نه خیام

  • جز وصل تو

    جز وصل تو دل به هر چه بستم توبه بی یاد تو هر جا که نشستم توبه در حضرت تو توبه شکستم صدبار زین توبه که صد بار شکستم توبه ابوسعید ابوالخیر

  • کودک خوشحال دیروز…

    باز باران٬ با ترانه میخورد بر بام خانه خانه ام کو؟ خانه ات کو؟ آن دل دیوانه ات کو؟ روزهای کودکی کو؟ فصل خوب سادگی کو؟ یادت آید روز باران گردش یک روز دیرین؟ پس چه شد دیگر٬ کجا رفت؟ خاطرات خوب و شيرین كوچه ها شد، کوی بن بست در دل تو٬ آرزو هست؟…